Date: 2013-07-04 12:35 am (UTC)
beda yah sm frontman.. kl doi segala momen pasti masuk :''''' *ngiri*

iya gak sih? kok aku ngerasanya gitu ya? ato krn aku terlalu males sm mereka trus ya kerasa banyak aja git? hahahahaha maap yak yabuhika~ kalo yabunoohika baru aku terima dg lapang dada
iyah iyah!!! tapi aku senengnya kalo inoo yg di tgh.. aku gak rela yabuhika sampingan trus pegang2an tangan... *tetep dendam* haha
tapi kl aku liat2 pas mereka jaman junior emg lbh keliatan hikanoo dibandingkan inoobu (ini sih kl sepengelihatanku dr video2 jaman jrs yg sangat saaangat terbtas fufu)

makanya inoo demen gitu kan fufufu :> dan hika juga... x_x
From:
Anonymous( )Anonymous This account has disabled anonymous posting.
OpenID( )OpenID You can comment on this post while signed in with an account from many other sites, once you have confirmed your email address. Sign in using OpenID.
User
Account name:
Password:
If you don't have an account you can create one now.
Subject:
HTML doesn't work in the subject.

Message:

 
Notice: This account is set to log the IP addresses of everyone who comments.
Links will be displayed as unclickable URLs to help prevent spam.

Expand Cut Tags

No cut tags

Profile

nantokaa: (Default)
feriin

Most Popular Tags

Style Credit

Page generated Sep. 25th, 2017 07:59 am
Powered by Dreamwidth Studios
September 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 2017